WAT LEUK DAT JE MEER OVER ONS WILT WETEN

Je zult inmiddels wel doorhebben dat dit bedrijf Kerk Promotor heet. De naam zegt al veel over wie wij zijn:

KERK

Over de naam_identiteit2

We willen ons inleven en ons aanpassen aan de lokale kerkcultuur.

KERK PRO

Over de naam_interne communicatie2

We helpen kerken professioneler te laten functioneren van binnen uit.

PROMOTOR

Over de naam_externe communicatie2

We helpen met het promoten van de kerk, haar activiteiten en het evangelie.

MOTOR

Over de naam_continuiteit2

We willen helpen zodat dingen in gang gezet worden, werken, vooruit gaan en blijven draaien.

BETEKENIS LOGO

Ons logo vat in het kort samen waar onze focus ligt.
Wij zijn gericht op God (pijl omhoog) en op de vooruitgang van de kerk (pijlen naar rechts).

VISIE

Kerk Promotor gelooft in de boodschap die God gegeven heeft aan christenen en wij zien kerken en christelijke organisaties die mensen gaan bereiken doordat ze zichtbaar zijn, duidelijk communiceren en aantrekkelijk zijn.

MISSIE

Kerk Promotor wil kerken en christelijke organisaties helpen door kerkbreed advies te geven en middelen te ontwikkelen en in te zetten, op zo’n manier dat de doelgroep zich aangesproken voelt en daardoor richting de kerk of organisatie beweegt.

ONZE PERSOONLIJKHEID

» Luisterend: naar God, naar de kerken en naar de vraag van de wereld
» Behulpzaam: oog op verbeteringen conform de visie van de kerk
» Plezier: ontspannen, met humor en relatiegericht
» Focus: effectief, taakgericht en professioneel
» Creatief: in wat wij maken, het meedenken en zoeken naar oplossingen

DIT ZIJN WIJ

Michael

Toen ik in 2008 het bedrijf Nax Design oprichtte bad ik dat het bedrijf vooral Gods bedrijf zou mogen zijn. Ik heb al veel opdrachten mogen doen voor dit bedrijf, ook christelijke, maar heb nu het verlangen gekregen om met Kerk Promotor alle ervaring in te zetten voor de kerken in Nederland. Mijn motivatie voor dit werk is vooral dat de wereld zoveel beter is in marketing dan de meeste kerken terwijl hun product en boodschap vele maler slechter zijn. Als zij zoveel rommel weten te verkopen, hoeveel te meer moet het mogelijk zijn voor kerken om de boodschap van liefde, redding en eeuwig leven te brengen. Als we maar weer weten hoe we aantrekkelijk moeten zijn voor de mensen die Hem zo hard nodig hebben.

Risanne

In 2003 hoorde ik voor het eerst in een preek dat God nooit verandert. God is vandaag dezelfde als in de tijd van de Bijbel, dus ik besloot die avond dat ik een Bijbel wilde om helemaal door te spitten en God te leren kennen. In mijn eerste Bijbel heb ik veel opmerkingen en vragen geschreven. Ik besloot toen om na mijn VWO geen Bouwtechnische Bedrijfskunde te gaan studeren, maar Theologie. Hoe meer ik God leerde kennen, hoe meer ik wilde werken voor Gods Koninkrijk. Elke kerk is uniek, waardoor zij andere mensen kunnen bereiken. Ik heb gediend bij diverse kerken en met Kerk Promotor hoop ik alles wat ik geleerd heb kerkbreed in te zetten om kerken te helpen om meer zichtbaar te zijn in de wereld.

Kerk Promotor is onderdeel van Nax Design (kvk: 091.85.670). Nax Design is een Creatie- en Communicatie-bureau, opgericht in 2008. De kennis, kunde en ervaring van Nax Design wordt ingezet om kerken verder te helpen.

NETWERK

WIJ HEBBEN EEN NETWERK VAN MENSEN DIE WIJ KUNNEN VRAGEN ALS WIJ ZELF KENNIS TE KORT KOMEN. SAMEN KUNNEN WE ALTIJD MEER DAN ALLEEN.

Samenwerken? Stuur ons dan een berichtje: info@kerkpromotor.nl

Bekijk onze social media: